klacht

Ik heb een klacht

Wij willen jou de beste zorg geven die jij nodig hebt. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over de zorg die je bij Trajectum krijgt. Je kunt dit eerst proberen op te lossen met je begeleider. Lukt dit niet, dan kun je altijd naar een cliëntvertrouwenspersoon. Het maakt niet uit of je bij Trajectum woont of ambulante zorg krijgt. Er is 1 klachtenregeling.

 

Trajectum heeft 2 cliëntvertrouwenspersonen. 1 in Trajectum Noord en 1 in Trajectum Oost. Een vertrouwenspersoon is er speciaal voor jou.

 

Kom je er met jouw eigen cliëntvertrouwenspersoon niet uit? Dan kun je naar de klachtencommissie van Trajectum.

Bij het intakegesprek over jouw klacht krijg je hier meer informatie over.

 

Krijg je al zorg van Trajectum? En heb je een klacht? Dan kan je ook een brief schrijven. Hieronder staan de gegevens die je nodig hebt.

 

Het adres van de klachtencommissie is:
Boijlerstraat 4
8387 XN Boschoord
T.a.v. Klachtencommissie

Je mag natuurlijk ook bellen. Het telefoonnummer is: 0561-422 222.

 

Folder 'Hoe dien ik een klacht in?'

We hebben ook een folder gemaakt over hoe je een klacht kan indienen. Dit staat stap voor stap in de folder. Hieronder vind je de folder. Als je op de link klikt, opent de folder vanzelf.

Printer Friendly, PDF & Email