Ik heb een klacht
Wij willen jou de beste zorg geven die jij nodig hebt. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over de zorg die je bij Trajectum krijgt. Je kunt dit eerst proberen op te lossen met je begeleider. Lukt dit niet, dan kun je altijd naar een cliëntvertrouwenspersoon. Het maakt niet uit of je bij Trajectum woont of ambulante zorg krijgt. Er is 1 klachtenregeling.
Trajectum heeft cliëntvertrouwenspersonen. Voor voor Trajectum Noord en voor Trajectum Oost. Een vertrouwenspersoon is er speciaal voor jou. Wil je meer informatie over de cliëntvertrouwenspersoon? Lees hier verder.
Klachtencommissie
Kom je er met jouw eigen cliëntvertrouwenspersoon niet uit? Dan kun je naar de klachtencommissie van Trajectum. Bij het gesprek over jouw klacht krijg je hier meer informatie over.
Brief schrijven
Krijg je al zorg van Trajectum? En heb je een klacht? Dan kan je ook een brief schrijven. Hieronder staan de gegevens die je nodig hebt.
Het adres van de klachtencommissie is:
Dr. Stolteweg 17
8025 AV Zwolle
T.a.v. Klachtencommissie
e-mail: klachtencommissie@trajectum.info
Je mag natuurlijk ook bellen. Het telefoonnummer is: 088-9297000.
Folder 'Hoe dien ik een klacht in?'
We hebben ook een folder gemaakt over hoe je een klacht kan indienen. Dit staat stap voor stap in de folder.
Krijg je ambulante zorg bij Trajectum?
Dan kun je gebruik maken van de volgende folders en formulieren.
Jaarverslag
De klachtencommissie legt ook verantwoording af. Dat doen ze door een jaarverslag:
Jaarverslag klachtenregeling 2022
Klachtenregelement
Trajectum heeft ook een klachtenreglement. Die vind je hier.